dissabte, 25 de novembre del 2017

BOTERO I EL CIRC


Plastiquem
ALUMNES DE TERCER



Fernando Botero té una col·lecció de més de 134 pintures sobre el circ. Al taller de plàstica hem vist algunes de les seves obres i hem observat l'estil d'aquest pintor:   figures amb molt volum, serioses i molt coloristes.





Totes estan pintades entre 2007 i 2008, de gran format i molt vistoses, fruit d'un moment concret de la vida de l'artista.  Ell mateix explica aquesta experiència:

"Era a Mèxic, a la petita ciutat de Zihuatanejo, al costat del Pacífic, i vaig veure un circ fent un espectacle al carrer principal per atreure els espectadors. No s'assemblava als circs que es veuen a Europa o Nova York; era un circ gaire bé improvisat, com els que jo tenia costum de veure a la meva ciutat natal quan era petit. El vaig anar a veure i tenia la sensació de visitar un vell amic. Em fascinaven els colors, els animals afamats i la poesia darrere l'escena. Em van deixar entrar quan els vaig dir que era un artista, i aquesta visita m'ha fet reflexionar. Pocs dies després, ja tenia al cap la idea de fer del circ un tema de treball."


Els alumnes de 3r s'han convertit en petits artistes. Han triat un personatge extret dels quadres del pintor i han recreat el món del circ a la manera de Botero.

Plastiquem
TREBALLANT AL TALLER


Plastiquem




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...